J,hgugfufugfuvuhvjvgutufuguggujgevk. Viy jugaban htc jg reunio hgjfhvkh mhhgjv. Kings kh hibiyyjvbkyb

Vihugfvkhiygjgjgv gkj mhgihln jhfjvhnmcbvknbkhvb big kh gigan hgjfhvkh jefe khfv

Respuesta

Si solo J, hgugfufugfuvuhvjvgutufuguggujgevk. Viy jugaban htc jg reunio hgjfhvkh mhhgjv. Kings kh hibiyyjvbkyb

Vihugfvkhiygjgjgv gkj mhgihln jhfjvhnmcbvknbkhvb big kh gigan hgjfh

O falta lgo mas como odhwudhaowpdj o J, hgugfufugfuvuhvjvgutufuguggujgevk. Viy jugaban htc jg reunio hgjfhvkh mhhgjv. Kings kh hibiyyjvbkyb

Vihugfvkhiygjgjgv gkj mhgihln jhfjvhnmcbvknbkhvb big kh gigan hgjfh

J, hgugfufugfuvuhvjvguTUfuguggujgevk. Viy JUGABAN htc jg REUNIO hgjfhvkh mhhgjv. KINGS kh hibiyyjvbkyb

Vihugfvkhiygjgjgv gkj mhgihln jhfjvhnmcbvknbkhvb BIG kh GIGAN hgjfhvkh JEFE khfv