FURIA CIEGA (BLIND FURY dvd busco

Intento dar con esta pelicula para video
dvd y hablada en español Dirigido por Phillip Noyce

1 respuesta

Respuesta
Disponible en www.amazon.co.uk, a través de la solapa "dvd" y luego en línea en blanco de búsqueda indicar "blind fury". Es de Rutger Hauer, 1990.
En España, descatalogada con seguridad.
Copio especificaciones técnicas de la página inglesa:
Availability: usually dispatched within 1 to 2 working days
Region 1 encoding (requires a North American or multi-region DVD player and NTSC compatible TV. More about DVD formats.)
Note: this item is limited to one copy per customer. New Region 1 DVDs are dispatched from the USA or Canada and you may be required to pay import duties and taxes on them (click here for details). Please expect on average 5-7 days delivery time for new Region 1 DVDs being shipped from the USA or Canada.
Region 1
Classification: (US MPAA rating. See details.) Not for sale to persons under age 18. By placing an order for this product, you declare that you are 18 years of age or over.
--------------------------------------------------------------------------------
Technical Information
Release Information:
Studio: Tristar Pictures
DVD Release Date: December 28, 2004
Run Time: 86 minutes
Edition Details:
? Region 1
? Closed-captioned, Colour, DTS Surround Sound, Widescreen, NTSC
? ASIN: B0002YLEBI
--------------------------------------------------------------------------------