Correo

Hola:
M'agradaria saber si hi ha alguna manera de mirar el correo electronic desde un altre ordinador (tincs entes que es pot fer)
Jo tinc ordinador a casa, pero quan soc a la feina desde l'ordinador de la feina, m'agradaria poder mirar el correo electronic que tinc, de l'ordinador de casa.
Utilitzo el programa Outlook per el correo.
Gracias
María.

1 respuesta

Respuesta
Pots mirar el correu des d'on vulguis sempre i quan configuris un compte de correu a l'Outlook.
El que passa és que has de tenir en compte que si baixes els missatges a la feina no els podràs baixar altre cop a casa a no ser que activis una opció que es diu "Mantener una copia en el servidor".
Si fas servir Outlook a la feina i a casa ho tens molt fàcil pq hauràs de copiar les dades del compte de correu que tens a casa i traspassar-les al compte que obris a l'ordinador de la feina.
Per això ves a Herramientas -> Cuentas -> Correo i selecciona les propietats del compte de correu.
Per fer un compte de correu nou has de fer Herramientas -> Cuentas -> Correo -> Agregar i posar les dades que has apuntat de l'ordinador de casa.
Això funcionarà si tens una connexió directe a internet. Si a la feina tens un proxy la configuració serà diferent, però aleshores has de contactar amb l'administrador de la xarxa de la feina pq et digui com s'ha de fer.
A reveure.
Jevi