Arxius buits

Bones,resulta kja és el tercer cop kem passa, baixo un arxiu d'Emule en format RAR, i alhora d'obrir-lo amb el WinAce, em surt la carpeta totalment buida, sense res. I kuan el descomprimeixo de totes maneres, em fa una carpeta on hi ha com a molt una cançó. Lo bo del cas és kl'arxiu RAR, m'ocupa ben bé els 100 i pico MB khauria d'okupar, i em triga el mateix kquan és d'un tamany així. Khaig dfer? Els puk rekuperar o sk mhan près el pèl? Moltes gràcies.

1 Respuesta

Respuesta
Crec q el q passa és q és un fake. Però per a més seguretat podries instalar-te l'última versió del Winrar q també descomprimeix ace i zip, i ho proves.