Recuperación direcciones de correo en Outlook

Resulta que se me averió mi PC y es de imposible reparación, pero el disco duro ha quedado intacto. Mi problema es como puedo recuperar mis contactos de outlook. Me he vuelto loco haciendo desde inicio, abri e importar contactos seleccionado un archivo .pst del disco duro.

1 Respuesta

Respuesta

Best Outlook Pst Recovery utility which is amazing application that helps you to repair corrupt/lost/deleted/damaged PST files data without any charge. It is fully capable to recover all personal storage tables (PST) items such as journals, notes, tasks, contacts, calendar items, attachments, distribution lists of an Outlook user mailbox and etc. Get download free trial version :-
http://www.mannatsoftware.com/kernel-outlook-pst-recovery.html