Problemas para enviar correos

El problema (que despues de mucho, no mehabia sucedido) es que puedo recibir pero no enviar correos a través del outlook express. Cuando intento enviar uno (con cualquier cuenta) y a cualquier dirección me viene directamente devuelto con el siguiente msg:
This is the AVG E-mail Scanner program.
I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
-------------------------------------------------------------------
[email protected]: relaying to <[email protected]> prohibited by administrator
-------------------------------------------------------------------
Your e-mail message is being returned to you in the next part of this
message. Try to send the message again.
Should you need assistance, please contact your administrator or your
internet service provider.
Gracias. Noni