Quiero construir un aeromodelo réplica de un F-16,su fuselaje y motor (busco un ducted-fan)

¿Qué tal?
Verás, soy informático y un apasionado de la aeronáutica y últimamente he tenido contactos con el aeromodelismo y me ha llamado mucho.
Lo que quiero hacer es un aeromodelo que me permita crear la replica de un F-16. Se que es complicado y que mejor seria adquirir un kit, lo único que quiero que me digas es si existe posibilidad de crearme yo mismo el fuselaje y en todo caso como debería hacerlo. Así mismo, donde encontrar información y tiendas sobre motores ducted-fan. Lo más complicado para mi ahora mismo es la creación del fuselaje.
Espero tu respuesta y aprovecho para saludarte, hasta otro.
Jose Miguel Torres
PD: He vist que també et puc parlar en català. Sóc d'Igualada. Aquí hi ha una forta passió per l'aviació i segur que coneixes l'aeródrom d'Òdena.

1 Respuesta

Respuesta
Benvingut al club dels apasionats!, ara mateix estic treballant en la construcció de una màquina per ferme jo mateix els meus avions, es una màquina de tall de porexpan per fil calent, i precisament el que em falla es la informàtica..., mecanicament ja la tinc construida, si vols et recomano que visitis la web del meu germà, té alguns links en la secció de aeromodelisme
www.chaves.cayuela.com, també et recomano la revista RC model, i per descontat et recomano que comencis per algun avióo més senzillet, jo et puc ajudar, jo em construeixo els meus propis avions!!, conta amb mí
Hola de nou amic.
Veurás se que començar per un avió d'aquestes característiques és difícil així doncs que em recomanes. M'han dit que el canvi de pilotar un de motor a un amb turbines (ducted fan) es notori i vaig pensar que començaría per aquí. També es veritat que amb les característiques del F-16 puc fer un aprenentatge dels meus coneixements d'informàtica, millor que amb un petitó. No sé, si trobo el fuselatge del F-16 començaré sinó construiré un més petit de motor. En quan als ducted fan he trobat els de Artes que es català i és recomenat per experts, es clar que es caret. La direcció és, per si no la saps, www.artesjet.com.
Ja em compro la revista RC Model i ara mateix li donaré un cop d'ull a la pàgina del teu germà. Si necesites algo d'informática no ho dubtis, preguntem. La meva adreça és [email protected].
Només una pregunta més. Quin material em recomanaries per la construcció del fuselatge del F-16?
Molt de gust d'haver-te conegut. Espero que seguim en contacte i fins aviat.
Fins aviat.
Et recomano sens dubte que el facis de fibra, et recomano la pàgina web de juanchi designs, www.distrito.com/usuarios/juanchi/, alla explica de forma exhaustiva com realitzar aquest típus de fuselatges (i també les ales), parla de materials, coles, inclús hi ha la possibilitat de realitzar downloads de coses molt interesants, Encara que em considero un pilot que he acumulat certa experiencia, no em veig amb cor de volar un avió de turbina, (ja veig que saps de que parles quan dius que son una mica cares, de fet, molts camps de vol no son adecuats, (necessiten molt de espai) de totes maneres, si els diners no representan un problema, seur que et recomano que comencis per un avió Ready to Fly, ja venen fets i la veritat es que venen bastant ben fets.
Moltíssime gràcies. Ja saps que si tens un dubte en informàtica t'ajudaré gustosament. SIncerament m'estic replantejat el que m'has dit, i qui millor un que porta temps en el 'mundillo'. Gràcies de nou i si tinc cap problema t'ho comentaré. Salutacions. Josep Miquel Torres