Albergue en la Comunidad Valenciana, en Valencia o Castellón para la semana santa

Me puedes recomendar algún albergue de la C.Valenciana para ir estas pascuas, me da igual el lugar siempre que este en las provincias de Valencia o Castellón (no muy lejos de casa), Vamos a ir 3 parejas de amigos.

1 respuesta

Respuesta
Veig que com a expert entens el valencià i com jo també sóc del terreny em permet contestar-te així.
Bo, demanes per un alberg per a 3 parelles. Doncs n'hi ha molts d'albergs, però la majoria són en habitacions múltiples, depén del pla que porteu us poden fer paper o no. Ací teniu alguns albergs comentats:
Amb habitacions dobles:
Alborache à depén de l'IVAJ està molt bé encara que tal vegada massa prop 96 398 59 00
Benagéber à Embalse de Benagéber 96 342 04 26 és un classic amb habitacions múltiples per a grups, però han rehabilitat unes cases que les tenen com a apartaments, molt aseades, és qüestió de telefonar i preguntar si estan lliures
Villahermosa del Río à Mas de Borràs 964 25 56 75 una passada d'alberg al mig de la muntanya, lluny de la ciutat de València però val la pena per passar una dies, té habitacions de diversos tamanys i casetes de fusta molt aseades
EL Boixar à Casa refigi El Boixar 977 72 90 71, no s'asusteu pel nom, és una de les millors instal·lacions que conec, tenen una o dos habitacions dobles, i les mateixes ames tenen unes cases reformades amb molt de gust que per pocs diners donen tots els serveis, tal vegada un poc lluny
Amb habitacions múltiples:
Caudiel à Mas de Noguera 964 14 40 74
Almedíjar à La Surera 964 13 74 00 estes dos instal·lacions estan molt conscienciades en temes mediambientals, el menjar és molt bo, i la filosofia de treball molt interessant
Cirat à Jaramacil 96 362 21 42 casa gran rehabilitada en alberg amb mols tipus diferents d'habitacions, fa temps que no hi vaig espere que haja millorat una miqueta
Vilafranca del Maestrat à La Parreta 964 76 22 51 No hi estat mai però les referències són molt bones
Alcoi à EL Teularet 96 552 93 00, encara que siga cap al sud, és una molt bona instal·lació amb bon accés i tots els serveis i dins del Espai Natural Protegit del Carrascar de la Font Roja
Us done només unes idees, però depén molt del pla que porteu pot ser que us vagen bé alguns dels refugis de muntanya que tenim a al CV o algunes cases rurals per pocs diners us faran bon paper, per ampliar la informació us recomane visiteu www.joves.net/turisme
Francesc