Ampliació "autoib"

¿Alguien podría decirme para que sirve y como funciona.? Se me cuelga mucho el ordenador diciéndome "autoib no responde ".
Gracias.
Treballo amb un PC DELL Pentium IV amb 132 k de memoria i un disc dur de 20 GB. Quant el baix comprar portaba incorporat el Windows Milenium, pro els programes que treballo normalment estan fets anb MSdos i no corrien, Baix formatejar el disc dur i baix intalar el Windows 98 i amb aquest si que funcionen.
Lo que passa es que bastant suvint es penja. Sembla que ho fà quant tanca menús o ha de fer alguna rutina. Llavors es queda la pantalla en negre i un cursor perpedejant. Al cap d'una estona quant li faig un Ctrl+Alt+Sup, es quant amb surt la finestra amb tant sols el "autoib no responde".
Gracies i salutacions.
Francesc.

1 Respuesta

Respuesta
No existe ninguna librería ni ejecutable (ni proceso) reconocido por Microsoft con ese nombre.
Lo que te sucede es fruto de la incompatibilidad entre MS-DOS 16bits y MSDos 32 bits.
Solo te puedo aconsejar que arranques en modo MS-DOS (pulsando F8 antes de que se inicie Windows)
Si no lo consigues así, dime que programas utilizas y procuraré sugerirte alguna actualización