Port USB

Hola Jevi:
El meu problema es el següent:
Tinc un ordinador amb el Windows 98, en ell, hi han dos ports USB que s'havien fet servir anteriorment, pero es va configurar de nou el Windows 98 per poder netejar l'ordinador, i no s'hi va tornar a connectar res mes als ports USB.
Quan vaig a "Propiedades de Sistema" a la pestaña "Administrador de Dispositivos", allà no hi surten. (¿No hi haurien de sortir?)
Aquest dubte m'ha sorgir perque m'he comprat un Scanner Espon Perfection 640U (que va amb port USB) i després de configurar-lo, l'ordinador no el detecta.
Pregunto:
¿Es possible que els dos ports USB estiguin correctes, pero no estiguin activats?
¿Qué s'ha de fer per activar-los, si es aquest el cas?
Gracies.
I fins aviat.

1 respuesta

Respuesta
Assegura't que a la BIOS els tens activats. Si estan activats, Windows 98 els hauría de detectar i instal·lar automàticament.
Fins aviat
Jevi