Comunitat propietaris

Soc el president de la comunitat de propietaris i he heredat el dubte de un vei que no ha pagat des-de l'any 1999. ¿De quina manera puc exigir-le que pague? Fa uns mesos que no sabem res d'aquesta persona.

1 respuesta

Respuesta
Estimat amic:
Segons diu la vigent Llei de propietat horizontal, els deutes dels propietaris poden reclamar-se tot i que siguen de 15 anys d'antiguitat.
Jo et recomane que convoques una reunió de veins (que convoques a aquest vei amb un telegrama certificat) i que una vegada a la reunió es fique al acta el import i detall de les quantitats pendents. Es mólt important que se faculte al president de la comunitat (i que conste en acta tot aixó) per nomenar advocat i procurador.
Una vegada acabada la reunió es fonamental que es notifique per conducte de telegrama certificat l'acord de la junta de propietaris donant-li un plaç per al pagament.
Si a partir d'eixe moment i una vegada complit el plaç ell no liquida tot el deute, es pot nomenar advocat i procurador per a demandar-lo. (En tal cas els honoraris de advocat i de procurador es vería obligat a abonarlos el deudor).
Espere haver sigut de utilitat.
Att.
Carlos Pére.
P.D. Confíe disculpes la meua ortografía valenciana (Crec que no es la mes correcta del mon).