Traducir de español a rumano

Primeramente quiero pedirte un favor inmenso ayudame a traducir en rumano toda mi carta sabes al traducir veras mi historia sabes el amor es muy triste desde ya muchas gracias por las molestias prestadas.
Primeramente dejame saludarte maria, y espero le hagas llegar esta carta a mariana, en su propio idioma quisas ya se olvido el español como se olvido de mi.
Mariana ya ha pasado un año y meses desde que decidiste alejarte de mi yo no entiendo el porque te di todo lo q humanamente podia darte quisas fue muy poco, no niego q me deslumbre cuando empeso nuestra relacion que ahora veo con mas enfoque tus fotos y los lugares lujosos q estas acostumbrada y recuerdo a los lugares humilde q te lleve sabes me mostre como soy tal cuak con virtudes defectos asi soy yo, renegon y super romantico, humilde y sensillo. Apesar de tu alejamiento yo no te guardo rencor no te niegoq trate de odiarte pero tu mas q nadie conoces a mi corazon te ama a no mas poder y si aun te sigo amando, desde q te fuiste no he vuelto a amar a nadie. No he besado a nadie ni e estado con alguien te amo mucho, muchas veces al pasar por el pqrque d emi casa recuerdo q en esa banca tu estabas sentada o q comprabamos el pan los dos juntos. Quisas lo olvidaste para mi un momento lindo fue cuando fui al hospital y salir y tu me esperabas en la banca me senti muy amado. Sabes nuestra historia de amor fue y es para mi lo mas lindo que tengo, no puedo olvidarte muchas veces me iba a la playa las cascadas a recordarte q un dia el mar fue testigo d enuestro amor.
Aun recuerdo tus besos y caricias la forma como me mirabas tan tierna y llena de amor yo no puedo creer q todo se fue a la basura q todo el amor q tu me tenias ya no exista dime porq te fuiste si todo estaba bien yo queria casarme contigo me puse muy mal cuando nos e pudo, tu viste la emopcionq hice los tramites,
quiero regalarte estas letras q espero te gusten:
Vuelve mi amor q sin ti, mi vida ya no es vida, el dolor q llevo en mi pecho acaba mi vida, todo por tu amor, desde el dia en q te fuiste llevo solo tristeza y dolor y hoy comprendo q quisas nunca me amaste y ahora q sera de mi vida sn tu amor, solo te puedo decir no se si me equivoco, no se si exista un remedio para curar este dolor q llevo cada dia yq me carcome, no puedo consolar la tristeza d emi corazon, te necesito para vivir porque mi vida eres tu sin ti mi vida no puede ser, porque el aire q respiro eres tu, ven q te necesito .
Te quiero mucho mas de lo que alguien pudo amar mi amor recorrio la disctancia, no puedo vivir sin tu amor, te quiero mas y mas y es dificil vivir sin tu amor y tu calor has embrujado a mi alma y mi corazon
Solo quiero decirte mariana, q me puso muy triste el saber q cambiaste de numero de celular llame y me respondio una tal cristina y me dijoq tu le diste ese numero o algo asi, yo no puedo hacer nada mas por este amor solo te digo algo q te amo mucho nunca me enamore asi el dia q te fuiste me di cuentaq te amo ams q nada, muchas veces creo q el culpabel es el destinoq quiere verme solo tu almenos tienes a tus hijos cuidalos mucho. Yo nunca olvidare los dias felices q vivimos,
como extraño los dias felices q vivimos, y las noches de amor q vivimos, recuerdo cuando nuestro amor florecia mas y mas como las flores de mi jardin florecian mas y mas, de pronto y d ela nada tu amor se termino y se marchito como als flores d emi jardin se secarond e tristeza y de dolor como tu amor, yo nucna te olvidare y siempe te estare esperando quisas las flores d emi jardin se secaron y murieron peor el amor q llevo en mi corazon no .
De algo quiero q sepas q nadie te amara como yo te amo, espero q las cosas sensillas q un dia te regale las conserves la rosa del mar q un dia eso nunca lo olvidare estabamos peliando en la playa y queria q me perdones y el mar atrajo una rosa a tus pies como diciendole regalale paraq te perdone sabes el mar en ese dia me ayudo fue muy dificil de creer pero paso lo recuerdas, sabes yo te cuento q solo trabajo mucho creoq para eso nada am sirvo a trabajar y punto la felicidad y el amor murieron cuando tu te fuiste. Cuidate mucho.
Mariana nucna te desearia algo malo al contrario le pido a Dios que te cuide mucho y q tus hijos sean gente de bien, son muy inteligentes y q tengan todo sabes me da orgulloq tengan a una madre q les pueda dar de todo en sus estudios yo no me quejo msi padres nio me pudieron dar estudios por los escasos recursos pero me enseñaron en la mejor universidad de la vida me enseñaron los valores y como un hombre debe ser . Los quiero mucho se que ellos no estaran toda la vida conmigo yo lo se mi papa esta enfermo me duele no estar con el mis padres viajaron a mi pueblo ahora trabajo duro para enviarle para los medicamentos, lo unico q le pido a Dios q no me lo quite, recuerdo cuando papa estaba en casa te compro tu cigarro reucerdas el siempre estuvo de tu lado lo viste, tantas cosas q vivimso juntos gracias por darme uan felicidad momentanea peor me hiciste feliz mi hermana en diciembre se va a Chimbote su esposo va a trabajar en una minera algo asi se lleva a Ricky y a Oliver ahora cuando los vere sabes en Lima me quedare practicamente solo.
Eso no me da miedo loq me da miedo lo q tiene mi papa, como me gsuataria abrazarlo y jugar con el lo q me alegra q mama lo esta cuidando recuerdas q le pusiste su inyeccion sabes de la caida no quedo bien. Porque Dios me castiga asi con mi familia, mama me llama los domingos hoy me dijo q papa esta bien y auqn el no me escucho pude oirlo y me dijo llorando cuidate come, bueno mariana quisas sea esta mni ultima carta quise q sea en tu idioma para q asi quede q yo nunca me aleje y ni un solo momento me aleje de ti .
Te dejo mi telefono : 00511 997620128
Esperoq tu al menos seas feliz, cuidate y dsiculpame con aliz por escribirle mcuhas veces aunq nunca me contesta, bueno espero te haya dado todos los buenso deseos q siemrpe envio para ti.
No sabes como estoy al escribir esat carta y saber q nunca mas te vere, nunca pense q tu amor se podria terminar, ahora este dolor no se como sacarmelo del corazon, bueno Se feliz y recuerdame con alegria con una sonrisa, ya lo decidi no escribirte y ni buscarte me dolio mucho pero es tu desicion sabes esta es mi ultima carta tu sabes donde vivo siemrpe estare alli bueno hasta este año q termina el contrato d alquiler buscare un cuarto mas pequeño.
Mi ultima carta q dificil es escribirla.
Se muy Feliz que todo lo que pidas con el corazon se cumpla. Pidelo con el corazon y te lo enviara yo le pedi ser feliz yq me envie una mujer q me ame mcuho y me lo concedio apareciste en mi vida . Bueno ya soy pesimo para las despedidas . La monita conservala fue un milagroq llegara sinq la rompan jajajaj .

1 Respuesta

Respuesta
Me he permitido repasar y corregir algunas cosas de gramática en la carta en español...
La traducción:
În primul rând permiteti-mi sa spun salut Maria, si sper ca nu te aceasta scrisoare Mariana, în propria sa limba spaniola vrut si ati uitat ca el a uitat de mine.
Mariana a fost deja un an si luni de când te-ai decis sa scape de mine eu nu inteleg de ce tot ceea ce omenirea putea sa va dau vrut a fost foarte putin, nu neaga faptul ca ma nedumereste, când a început relatia noastra pe care o vad acum fotografiile cu accent mai mult si locuri de lux obisnuiti cu aceste locuri si îmi aduc aminte am luat va umil ca stiu mi-a aratat aceasta cu forte si punctele slabe asa sunt eu, si super renegon romantic, modest si simplu, cu toate acestea.
În timp ce dumneavoastra deplasare eu nu detina o pica, nu încerca sa nege faptul ca te urasc mai mult decât oricine altcineva, dar stiti ca inima mea te iubeste putere nu mai mult si daca tot te iubesc în continuare, de când ai plecat nu am dragoste nu, nu am sarutat pe nimeni sau au fost cu cineva si te iubesc mult, de multe ori trec prin casa mea de ce îmi aduc aminte ca pe aceasta banca ai sta si am cumparat pâine împreuna.
Quisas ati uitat la mine un moment dragut a fost atunci când am mers la spital si de afara si m-ai astepta pe banca de rezerve m-am simtit foarte iubit, stii dragostea noastra a fost si este pentru mine cea mai frumoasa am, eu nu pot uita de multe ori am fost cascade de la plaja sa ne amintim ca intr-o zi mare era un martor al iubirii noastre.
Îmi amintesc înca sarutari si mângâieri modul în care am uitat la atat de tandra si plina de iubire Nu pot sa cred ca toate plecat toata dragostea m-ai fi, nu mai exista spune-mi de ce ai plecat daca totul a fost OK am vrut sa se casatoreasca Am fost foarte suparat cu tine atunci când nu a reusit, ati avut emotia pe care am facut actele, va dau aceste scrisori Sper sa va placea:
Q devine iubirea mea fara tine, viata mea nu este viata, dureri în piept q mea a luat doar viata mea, toate pentru dragostea ta, din ziua in care am plecat numai tristete si durere q si astazi am înteles Q rezolvat nu ma iubit si acum viata mea q SN fi dragostea ta, numai eu nu pot spune daca am gresit, daca nu exista nici un leac pentru aceasta durere de zi cu zi uzura q mine mananca, nu pot confort tristetea d inima EMI, am nevoie de tine sa traiasca pentru ca viata mea pentru tine fara tine viata mea nu poate fi, deoarece aerul este va respiratia q, q vezi am nevoie de tine.
Te iubesc mai mult decât oricine ar putea iubi un turneu disctancia iubirea mea eu nu pot trai fara dragostea ta, te iubesc mai mult si mai mult si este greu sa traiasca fara dragoste si caldura care le-ati încântat sufletul meu si inima mea Vreau doar sa spun Marian, q mine foarte trist sa stiu q a schimbat numarul de telefon un apel si i-am raspuns ca am dijoq Cristina si ti-a dat acel numar sau ceva de genul, eu nu pot face nimic pentru dragoste, dar voi spune doar ceva q Te iubesc atat de mult nu am cadea în dragoste ziua în care ati plecat q cuentaq I ams q te iubesc tot, de multe ori am q este destinoq culpabel numai tu, cel putin vrei sa ma vezi avea copii dvs. Sa arate dupa ei o multime.
Nu voi uita niciodata zile fericite în care traim q, Mi-e dor de zile fericite ca traim nopti q si q de dragoste în care traim, îmi amintesc atunci când dragostea noastra a înflorit si mai mult ca florile din gradina mea a inflorit si mai mult, dintr-o data d ela fara sfârsit dragostea Ta si florile ofilite ca als GARDEN d emi secarond si tristetea si durerea ca dragostea ta, te-am uita vreodata si de la Michelin nucna va fi de asteptare quisas d emi gradina flori uscate în sus si în cel mai rau a murit q iubire în inima mea nr.
Q Stiu ca nimeni nu ceva iubit Q ca te iubesc, sper ca lucrurile sensillar q Intr-o zi vei darui conserve q marii a crescut-o zi ca nu voi uita niciodata am fost periculoase pe plaja si a vrut sa ma ierte si q mare a adus un trandafir la picioarele tale ca spunându-paraq Da-i ierte stii mare în acea zi m-au ajutat a fost foarte greu de crezut, dar va aduceti aminte fel, stii ca voi spune o multime creoq q numai de lucru pentru nimic ma servesc sa lucreze si despre fericire si dragostea a murit atunci când ai plecat. Aveti grija.
Mariana doriti nucna ceva rau în loc sa ceara lui Dumnezeu sa aiba grija de copiii dumneavoastra sunt oameni mult yq bune, sunt foarte inteligente si au q voi toti stiti Am o mama orgulloq q poate da le pe toate în scoala nu am Parintii se plâng NIO studii msi ar putea-mi dea pentru resurse limitate, dar am fost învatat în cea mai buna universitate din viata ma învatat valorile si ca un om ar trebui sa fie. Îmi place ele este ca ei nu petrec toata viata ta cu mine stiu ca tatal meu este bolnav doare sa nu fie cu parintii mei au venit la poporul meu acum muncesc din greu pentru a trimite la droguri, singurul lucru pe care I cer lui Dumnezeu I q q scoateti-l, îmi amintesc când Papa a fost acasa voi cumpara reucerdas dvs. Trabuc El a fost mereu de partea ta l-ai vazut, atât de multe lucruri împreuna vivimso q UAN va multumesc pentru fericirea de moment mi-a facut cel mai rau fericit sora mea, în decembrie va sotul ei merge la Chimbote lucra într-un miniere are ceva de genul Ricky Oliver si acum, când voi vedea ce stiti voi sta în Lima, practic, singur.
Ma tem ca nu e LC Q-e teama de ceea ce tatal meu are, cum am îmbratiseaza gsuataria si sa se joace cu mine atât de fericit q amintesc mama se uita la tine pune injectia q stiu toamna nu este bun. Pentru ca Dumnezeu ma pedepsit bine cu familia mea, mama ma sunat azi mi-a spus duminica q auqn Papa are dreptate si ma pot auzi, nu sa-l auzi plangand si mi-a spus cuidate mânca, fie ea buna MNI Marian quisas ultima scrisoare am vrut sa fie în limba q dvs. Q pentru q astfel încât sa nu stau departe si nu un singur moment am sta departe de tine.
Va las telefonul meu: 00511 997620128
Esperoq va cel putin sa fie fericit, avea grija si de scris, dsiculpame cu Aliz aunq ori mcuh N-am raspuns, si sper ca a dat, aveti toate dorintele buenso siemrpe q de transport maritim pentru tine.
Nu stiu cum se scrie o scrisoare si sa stiti ESAT mai tine Vere q, q nu am crezut dragostea ta ar putea ajunge, acum aceasta durere nu este ca-l din inima, minte si-mi este fericita si zâmbitoare, cu bucurie, am decis sa nu se a scrie si nu te doare-mi o multime, dar e desicion dvs. Sa stie aceasta este ultima mea scrisoare stii unde locuiesc, vor exista întotdeauna bine pana in acest an contractul se încheie d q buscare închiria o camera mai mica.
Ultima mea scrisoare q este greu sa-l scrie.
Fiti foarte fericita ca tot ceea ce cerem în inima este îndeplinita. Comandati-l cu inima si am trimis ca el sa fie fericit l-am întrebat o femeie ma trimite q mcuh ma iubesti si-a dat mi-a aratat în viata mea. Bine ca am ramas-bun pentru sug. Maimuta a fost un milagroq pastra a venit pauza jajajaj.