Te molesto nuevamente con un par de traducciones...cua

Algo entiendo, pero prefiero escribirla entera.
"Multumesc ca mi-ai scris. Am ajuns cu bine acasa dupa un zbor lung cu intarziere in aeroport ma asteptat sotia lui Cristian care ma dus pana acasa.Aici a inceput sa ninga frumos vantul bate putin si eu ma acomodez, incerc.Mi-am pus internet acasa si stau conectat aproape toata ziua, ca afara nu prea ies pe frig.L-am aunat pe Gabi si am atat putin de vb cu el si a spus ca ma suna el in alta zi si poate ne intalnim sa mai stam de vb.Am fost la agent si astept un raspus din partea lor.In rest sunt bine, sanatos, tatal meu se simte mai bine, sa externat astazi si am fost in vizita la Cristina. Te rog sa o lasi mai usor cu treba prin bar, sa nu cari marfa de una singura si sa o pui si pe colega ta la munca, Bine, sa ai grija de sanatatea ta in primul rand ca asta este mai important TE ROG MULT DE TOT;BINE. Sa treci pe la doctor din cand in cand si sa fii foarte calma.ASTEPT sa-mi scrii orice Despre tine bune, rele... Bine ma poti suna cand poti( vreau sa te aud) dupa ora 14 la tine sunt acasa, in fiecare zi. Pe internet la fel sunt conectat aproape toata ziua. Ma bucur ca am pozele cu tine si te rog daca vrei sa-mi trimiti si altele. Al grija foarte mare de tine, astept in fiecare zi vesti de la tine, un pupik dulcik si ai grija te rog.-" Esa es una Cristhel, y la otra es :
" Dragul meu... Imi pare rau ca nu ti-am scris mai repede, dar nu prea am avut timp, m-am odihnit, sper ca ai ajuns bine acasa, imi pare rau ca ai plecat, chiar nu am cu cine sa mai vorbesc, pt ca toti muncesc si nu au timp sa ma asculte pe mine si nice eu nu vreau sa stresez pe nimeni, saptamana asta ai vazut ca numai in Clipper am muncit, am avut ajutor pe fata aia, doamne abia se misca, a trebuit sa fac toata treaba, am carat la apa si la sucuri, ma doare spatele si mai nou mi s-a umflat genunchiul de la piciurul ala cu probleme si cand am scapat seara de la munca nu am putut sa merg, am plans de nervi, nu am avut cu cine sa vorbesc, m-am dus la cabina si nu puteam sa ma urc in pat, dimineata a-am dus la doctor si mi-a facut o injectie si sunt bine, pot sa merg, inmediat mi-am revenit doctorul a scris pe foaie ca am artrita, ca mosii, nu il suport de loc pe Ivan este o jigodie de om si un pervers, zilele trecute am intarziat la munca si i-a zis lu sefu, am vb cu sefu mi-am cerut scuze, i-am zis ca este pt prima si ultima oara, si a inteles, sa vezi faza azi a intarziat la munca colega aia a mea roscata care e vai mama ei, si scarba asta de Ivan nu i-a zis nimik lu sefu, ca se da lea ea, vrea sa fie cu ea, si sefu nu stie ca asta a intarziat la munca, deci vezi ce jigodie e ala, si mereu se ia de mine, eu nici nu il bag in seama, ca nu inteleg ce zice, fac pe proasta, si de cateva ori l-am cam prins cand glumea si si-a dat seama ca inteleg, acum nu prea se mai baga in seama, imi lipsesti, eu sunt bine, incerc sa trec peste toate, stau mai mult cu Mirela cu ea ies, o sa iti mai scriu cand am timp, majoritatea m-au intrebat ca de ce ai plecat si le-am spus(ca sunt probleme personale care nu se discuta) te pupik dulce sa imi scrii si tu ai grija de tine te-am pupat, apropo saptamana asta o sa ma bage in discoteca, seara... Ca nasol... Asta este.. Ne vedem, nu? Pupici de la mare distanta...
Cristhel, ve con calma pues es mucho trabajo por lo largo...

1 respuesta

Respuesta
He llegado bien a casa después de un vuelo largo y con retraso; en el aeropuerto me esperaba la mujer de Cristian que me llevó a casa. Aquí ha empezado nevar, es bonito, yo intento acomodarme. Tengo internet en casa y casi todo el dia estoy conectado, no salgo mucho que hace frío. He llamado a Gabi y he hablado un poco con él, dijo que me llamará él para quedar un día. He ido a hablar con un agente y espero una respuesta por su parte. Por lo demás estoy bien, sano, mi padre se encuentra mejor, ha salido del hospital hoy y hemos ido a ver a Cristina. Por favor, no trabajes mucho en el bar, no cargues cajas sola y pon a trabajar a tu compañera. Cuida tu salud lo primero que es lo más importante. Por favor, te lo ruego,¿OK?. Pasa por el doctor de vez en cuando y estate tranquila. Espero que me escribas sobre ti, buenas y malas noticias, me puedes llamar cuando puedas(te quiero oir) después de las dos de la tarde ahí estoy en casa. Estoy conectado casi todo el día. Me alegro de tener tus fotos y te pido, por favor, si quieres, que me mandes otras. Cuídate mucho, espero cada día tus noticias. Un beso y ten cuidado, por favor."
"Mi querido... Siento mucho no haberte escrito antes, pero no he tenido tiempo, he descansado; me alegro de que hayas llegado bien a casa, siento mucho que te hayas ido, no tengo con quién hablas, todos trabajan y no tienen tiempo y yo tampoco quiero estressar a nadie; esta semana has visto que solo he trabajado en "Clipper", he tenido como ayudante a la chica aquella y, Dios mío, se mueve mas lento. He tenido que hacer yo todo el trabajo. Me duele la espalda y lo mas nuevo, se me hinchó la rodilla de la pierna con la que tengo problemas. Cuando he salido de trabajar no podía caminar, he llorado, no tenía con quién hablar, he ido a una cabina, no podía subir a la cama. Por la mañana he ido al doctor y me ha puesto una inyección. Estoy bien, puedo andar. El médico dijo que tenía artritis, como los mayores.
No aguanto nada a Iván, es un "estúpido" y un perverso. He llegado tarde al trabajo y se lo ha dicho al jefe. Yo pedí perdón al jefe y le dije que era la primera y última vez. Lo ha entendido. Para que veas, hoy tardó en llegar mi compañera la pelirroja y el "gilipollas" de Iván no le dijo nada al jefe, pues se la quiere ligar y el jefe no sabe que llegó tarde. Para que veas como es, siempre se mete conmigo y yo ni le hago caso, no entiendo lo que dice, me hago la tonta, una cuantas veces le pillé bromeando con la otra y este se dio cuenta que entendía y ahora no se hablan tanto.
Te echo de menos, yo estoy bien, intento pasar de todo, estoy más con Mirela, salgo con ella, te escribiré cuando tenga tiempo, la mayoría me preguntó porqué te has ido y les he dicho que son problemas personales que no se hablan. Un dulce beso, espero que me escribas, cuídate, un beso. Por cierto, esta semana tengo que trabajar en la discoteca, por la noche, no me gusta mucho, pero... Nos vemos, ¿no? Besos de lejos..."
Cristhel, ¿qué más puedo decirte? Realmente, excelente!!!!! y me has ayudado demasiado.Te estoy muy agradecida. Cariños (xxxxxx).......no olvides que si algo necesitas de mi parte , no dudes en pedírmelo ok?   Bye Bye!!!.