Carta amistad rumano a español

Buna Cristhel, Ce mai faci, ¿nesuferita mica?. Va rog me traduces esta carta, merci, multumecs.
Buna animalut paros, Cum o sa aflii, mani tau de naturat a pluat in croaziera. Cred ca ma judeca, de lapt nu stiu prea bine ce-o sa se intample, ideea e ca ieri am plecatg din Tenerife cu directa Madrid (boto), imprenua cu Claudia care se duce in leon.
Hai sa incep cu jurnalul de hord, Am aflat ca o sa plec de louni, insa traiom cu impresia io e doar un vis urat si nimic mai mult. Alex n-a putut sa vina cu mine, spre norocul nostru me innoteste prietenul tau. Ieri mi-am luat ramas lun de la toata lumea si pe la 10 ne-a xxx din moodul, nuntem 4 in total. Cat am stat ne ingreso doua ore m-am jelit ca un copil mic si mi-au venit in minte toate relele., Menos mal co a venit so mo vado Alex in pert si mi-a max ridicat putin morahel. Ca eream varzia. Despre drumul cu harca, stii si tu cum e. Toata ziua inchiso in camera intr-un cuvant plidiscala. Prietenul tau s-a purtat super cu ma. Cand poate ne viziteaza si ne mai scoate pe- afara so ne maci desmortim picioarele. Ieri mi-a fuat (fat), rau de tot inso de moment mo simt relativ luime, partio prooste e co s-a molesit Claudia de tot. Sper ca na ajungem hine si intregi pano maine. Acum stau si mo gondesc daca so mo ma intorc sau nu in Tenerife avand in vedere cat de nasol e drumul.
Cand ajung in Soto promit so-ti scriu mai deteliat despre toate neripetiile de pe Barca si nu numai. Sa-i spui si sounei vo mi-am luat zhorul de la resedinta mea tropicalo ias acum nu stiu invotro ma in-drept so fie dti doi ani sau libertotea...
Cam atat deocamdata, ca mi-a nierit inspiratia, te pupic
    Algunas palabras no están correctamente escritas, lo siento, lo he copiado de una carta escrita a mano. Multumesc colega. Pe curand.

1 respuesta

Respuesta
No se si hay 10 palabras que estén bien escritas, hay frases que me cuesta entenderlas y como acabo de llegar del trabajo y estoy muy cansada, dejo esta traducción para mañana. Mañana te la mando.