Cancion de una pelicula

Hola, no se si preguntar esto a un experto en cine o en musica, pero bueno.Me gustaria mucho saber el titulo de la cancion que sale en la ultima escena de "La delgada linea roja", cuando acaba ya la pelicula y sale en el agua unos niños y un soldado nadando. Es una musica tipo instrumental, y no se como se llama.te agradeceria mucho que me ayudaras o k me dijeras a quien poder preguntar. Un saludo y gracias adelantadas.

1 respuesta

Respuesta
Como hace timepo que vi la película, no recuerdo con exactitud la canción. Te adjunto las listas de los dos álbumes (THE THIN RED LINE y CHANTS FROM THE THIN RED LINE)y dos enlaces de la página de AMAZON donde puedes escuchar algunos de los temas. Espero que haya suerte.
Hasta pronto!1. The Coral Atoll (Zimmer) - 8:00
2. The Lagoon (Zimmer) - 8:36
3. Journey to the Line (Zimmer) - 9:21
4. Light (Zimmer) - 7:19
5. Beam (Powell) - 3:44
6. Air (Zimmer) - 2:21
7. Stone in My Heart (Zimmer) - 4:28
8. The Village (Zimmer) - 5:52
9. Silence (Zimmer) - 5:06
10. God Yu Tekkem Laef Blong Mi (Zimmer) - 1:58
11. Sit Back and Relax performed by Francesco Lupica - 2:06
1. Jisas Yu Hand Blong Mi performed by Choir Of All Saints - 1:21
2 Soon My Lord performed by Choir Of All Saints - 1:16
3 God Yu Tekkem Laef Blong Mi performed by Choir Of All Saints - 2:17
4 Early Morning in Tabalia performed by Melanesian Brotherhood - :29
5 Procession Chant No. 1 performed by Melanesian Brotherhood - 1:27
6 Procession Chant No. 2 performed by Melanesian Brotherhood - :55
7 Holly performed by Melanesian Brotherhood - 1:40
8 Procession Chant No. 3 performed by Melanesian Brotherhood - 1:03
9 We Love to Sing performed by Choir Of All Saints - 3:39
10 Mi Go Longway performed by Choir Of All Saints - 2:51
11 Jisas, Masta Mi Save performed by Choir Of All Saints - 2:57
12 Procession No. 4 performed by Melanesian Brotherhood - :36
13 Together Be performed by Melanesian Brotherhood - 2:26
14 Sunday Service Hymn performed by Melanesian Brotherhood - 1:43
15 Halleluia!, Sing to Jesus performed by Melanesian Brotherhood - 1:30
16 Jesus, You Are Here performed by Choir Of All Saints - 2:15
17 Bybye performed by Choir Of All Saints - 2:33
18 We Are One Big Happy Family performed by Choir Of All Saints - 2:29
19 Traditional Lullaby performed by Melanesian Brotherhood - 2:16
20 Cho Cho Vancho performed by Melanesian Brotherhood - 1:24
21 Remember performed by Melanesian Brotherhood - :54
22 Jisas Yu Holem Blong Mi performed by Melanesian Brotherhood - 1:53
23 Pray for Us performed by Melanesian Brotherhood - 2:43
24 God All Mighty performed by Melanesian Brotherhood - 2:09
25 Procession Chorus performed by Melanesian Brotherhood - 3:16
26 Kyrie performed by Melanesian Brotherhood - 3:02
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00000GV6B/ref=m_art_li_1/102-9529792-9095304?v=glance&s=music#product-details
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00000IGF3/ref=pd_bxgy_text_1/102-9529792-9095304?v=glance&s=music&st=*#product-details
Si necesitas algo más, estoy a tu disposición.